maanantai 5. maaliskuuta 2012

Svenskt Tenn ja tunnustus


Sain Miss Kikiltä One lovely blog awardin, kiitos :) 
Tarkoituksena siis tunnustaa itsestään 7 asiaa, joten here we go:

1. Tehdään ja touhutaan Jn kanssa kaikkea yhdessä ja uskonkin, että se on pitkän ja hyvän suhteen edellytys.


2. Mulla on paljon sisustusprojekteja mielessä ja harmittaa, ettei ole riittävästi aikaa niiden toteuttamiseen.

3. Mä ajattelen irtokarkkeja joka päivä.


4. Mulla on paljon kivoja takkeja ja silti vaihtelen vain kahden välillä.

5. Olen hyvin suunnitelmallinen ja mulla on suunnitelmille usein B- ja C-planit. Iän myötä olen oppinut kuitenkin hyväksymään, että kaikki ei mene ihan niin kuin on pläänäillyt, ja se on silti ihan okei :)

6. Mulla ja Jlla on molemmilla isot ja ihanat perheet, joiden kanssa ollaan jatkuvasti yhteydessä. Meidän onneksemme koko kööri tulee loistavasti vielä keskenäänkin toimeen.

7. Mun yksi lemppariharrastus kotona on reseptikirjojen lukeminen.

Oikein mukavaa viikon alkua kaikille :)

2 kommenttia:

  1. Ihana tuo kohta 3. Mäkin rakastan irtsareita!

    VastaaPoista
  2. Joo, se on vähän hassu, mutta totta joka sana :)

    VastaaPoista

Thank you for your comment :)