maanantai 9. huhtikuuta 2012

Omat aakkoset

Aurinko  
saa kaiken näyttämään vaan niin paljon paremmalta
Brillor  
mulla on huonontunut näkö sen verran, että silmälääkäri määräsi silmälasit viime viikolla
Cafe Latte
olen enemmän tee-ihmisiä, ja näitä nautin töissä, kun todella tarvitsen piristystä
Dekki
kohta alkaa skettikausi, joka tarkoittaa sitä, että saan kuluneita dekkejä askartelukäyttöön
Empaattisuus
sellainen piirre, jota toivoisin olevan meissä kaikissa
Family
perhe on paras
Glass
kevät tuo kaikki jäätelöuutuudet pakastealtaisiin ja mä niin tykkään maistella uutuuksia

 
Hippa
ulkoiltiin pääsiäisenä paljon ja eilen innostuttiin leikkimään hippaa, leikkiminen on hauskaa ja sitä tekee ihan liian harvoin
Itsetehty
arvostan tosi paljon kaikkea itsetehtyä
Juokseminen
juoksu on helppo ja kiva kesäkauden harrastus
Kalastus
meillä on ystävien kanssa perustettu oma kalastuskerho ja parin viikon päästä on tämän vuoden eka reissu
Lukeminen
kirjoja tulee luettua paljon useammin keväisin ja kesäisin
Mielikuvitus
luovuus ja mielikuvituksellisuus ovat aika vahvoja luonteenpiirteitäni

Nauvo
Jn perheen mökki on Nauvossa ja viihdytään siellä hirmu hyvin
Onni
"Onni löytyy arjesta"
Passi
tykkään matkustaa ja passi onkin seuraavan kerran käytössä perjantaina
Queso
tykkään herkutella juustoilla
Rapu
hassua miten monet ravun tunnuspiirteet sopivatkaan minuun
San Francisco
on yksi kauneimmista kaupungeista, joissa olen käynyt
Tee
juon joka päivä muutaman kupin teetä
Urheilu
liikkuminen on mulle tärkeä vastapaino työlle

 
Vapaaehtoistyö
omat arkimurheet tuntuvat varsin pieniltä vapaaehtoistyön aloittamisen myötä
Wedding
tänä kesäkautena päästään tanssimaan neljät eri häät
Xylitoli
syödään päivittäin täysksylitolipurkkaa
Ystävät
ovat hirmuisen tärkeitä
Zoomata
olen oppinut pikku hiljaa käyttämään meidän Nikonia
Åbo
Turku on aina Turku, tuttu ja turvallinen kotikaupunki
Ängel
uskon enkeleihin ja heidän pieniin ihmetekoihin
Ötökkä 
ihana kesä tuo mukanaan ne mulle niin epämieluisat ötökät 
 

PSST. KUVAT NAPATTU EILEN, KUN OLTIIN KÄVELYLLÄ VANHEMPIEN LUONA

2 kommenttia:

Thank you for your comment :)